Poniżej prezentuje dość ważny poradnik dotyczący tematu "Jak Stworzyć Drużynę?". Sam etap zapisu drużyny czy transferów jest dość łatwy, ale prowadzenie drużyny wymaga już dość sporo czasu
JAK STWORZYĆ DRUŻYNĘ:
1. ETAP ZAPISANIA KLUBU
1. Znajdź miasto Equestrii, wymyśl nazwę (oczywiście trzymającą się regulaminu). Pamiętaj, jednak o tym, iż na północy Equestrii może być maksymalnie 4 drużyny podobnie jak na południu Equestrii. Podział Północ-Południe widoczny poniżej
2. Wzór np. którego robimy drużynę
NAZWA:
MIASTO EQUESTRII:
LIGA:
NICK TRENERA:
LOGO:
ZAWODNICY:
SPONSOR:
Nazwa - tutaj trzeba wymyślić nazwę. Pamiętajcie, jednak, żeby nazwy były zgodne z regulaminem. Zakazujemy nazw typu: (Nazizm Canterlot, Hitler Appeloosa, Kur#a Ponyville). Chyba wiadomo o co chodzi
Miasto Equestrii: Miasto widoczne na mapie Equestrii mogą być tutaj jedynie wybrane. Zezwalam, też na Las Everfree, bo w końcu jest za Ponyville. Z każdego miasta może być więcej niż jedna drużyna.
Liga: Tutaj patrzmy na miasto zgodnie z podziałem. Jak by coś było nie jasne to śmiało się pytać
Nick trenera: Wasz nick z forum
Logo: Logo musi być w formacie JPEG albo PNG. Tło koniecznie musi być przezroczyste. Logo musi trzymać się zgodnie z regulaminem naszego forum.
Zawodnicy: Od razu przy rejestracji nie będziecie posiadać zawodników, dlatego potem z pomocą opcji edytuj wpiszecie zawodników. Pamiętajcie, że od transferów macie czas 3 dni by to wszystko się znalazło
Sponsor: Gdzieś w tym dziale zamieszczę listę (oczywiście nieprawdziwych) sponsorów, którzy będą wam dawać pieniądze (oczywiście nieprawdziwe) na transfery. Ze sponsorami kto pierwszy ten lepszy oczywiście.
Pamiętajcie, że gdy zrobicie błąd chociaż w jednym polu to macie jedynie jedną dobę na poprawę, jeżeli w tym czasie nie poprawicie to drużyna zostanie ukarana. Organizatorzy nie mają obowiązku przypominania o tym, więc w waszym interesie jest kilkukrotne sprawdzenie czy wszystko jest w porządku
II PROWADZENIE DRUŻYNY (DLA KAPITANÓW)
1. Jeżeli twoja drużyna jest gospodarzem ma za zadanie wybranie trzech terminów i podanie ich w odpowiednim temacie. O tym napisane jest z resztą w regulaminie.
2. Gdy twoja drużyna gra jako gość musi wybrać spośród trzech terminów jeden w określonym czasie. Jeżeli tego nie dokona, gospodarze wybiorą termin.
3. Jeżeli ma kogoś nie być na meczu lub udział jest niepewny Kapitan ma obowiązek poinformować o tym sędziego na 24h przed meczem bądź wcześniej.
4. Kapitan powinien mieć czas, być rozgarnięty i odpowiedzialny.